onsdag 15 december 2010

Annan kultur också?

Jag är tillbaka med dunder och brak!
Kanske inte med dunder och brak men jag ska försöka ta mig tillbaka.

Eftersom jag gillar denna blogg så himla mycket, men på senaste tiden (p.g.a. mycket, mycket annat) inte hunnit läsa ett dyft för nöjes skull, tänkte jag att det kanske är dags att "möblera om". Kanske ska bloggen inte vara så insnöad på böcker, utan även fundera kring andra saker som har med kultur att göra. Jag är så låst på att jag måste ha läst en bok och skriva om den, annnars får jag inte skriva nåt. Och hur kul är det de perioder man inte kan läsa?

Så det är vad jag ska göra.
Jag ska sakta men säkert ta mig in i bok/kulturbloggandet igen, och förhoppningsvis kommer jag snart få några lugna dagar och tid att läsa.

2 kommentarer:

  1. Ja! Kom tillbaka! Det finns ju så mycket annat bok- och läsrelaterat man kan blogga om, förutom rena recensioner! :) Eller bara skriva om kultur i alla former och färger.

    SvaraRadera
  2. Helt sant, finns ju hur mkt som helst att blogga om! Ska göra mitt bästa för att komma tillbaka, och förhoppningsvis kan man få nån lugn stund i jul då man har tid att läsa en bok som nöjets skull! :)

    SvaraRadera