tisdag 4 maj 2010

Godmorgon världen

Det var inte alls dumt att stanna kvar i sängen imorse och mysa med boken som för ca ett år sedan gjorde att jag återfann läslusten. Kanske den kan göra detsamma igen? För let's face it, här blir inte många icke-kurslitteratur-böcker lästa just nu.

 Sängmys på morgonkvisten

Nu är jag bara less på att det fortfarande ligger kvar snö på gräsmattan här utanför. Så skönt det hade varit att lägga sig på en filt i solen. Eller så skulle man ha en balkong, det hade också varit skönt.

Anywho, en trevlig morgon med Stephenie Meyer, men nu blir det duschen och göra sig i ordning för föreläsning, sedan plugg och sedan träning, och så kanske jag får mysa med Twilight i sängen ikväll igen...

3 kommentarer:

  1. Hade det likadant nar jag pluggade, bara kuslitteratur och ingen ork for annat! Men, Harry Poter raddade mig!

    SvaraRadera
  2. Ja, man hinner inte med mycket annat!
    Längtar till sommaren då man får vara lite ledig och läsa vad man vill. Det blir lovely! :)

    SvaraRadera
  3. Precis, valdigt snart ar det faktiskt dags for semester! Blir oerhort glad bara jag tanker pa det!

    SvaraRadera