måndag 16 november 2009

Londontips!

Jag läser nästan aldrig Aftonbladet. Men alltid när man får Aftonbladet när man är ute och reser. Så lustigt att Aftonbladet just den dagen hade listat några Londonshoppingtips, för jag åker ju dit på torsdag!

Ett av tipsen var ”Waterstone’s”
”Europas största bokaffär med 13 000 hyllmeter böcker. På femte våningen finns det en trevlig cocktailbar och kafé med fantastisk utsikt över London mot Big Ben. Du får ta med dig vilka böcker du vill från affären och provläsa där.” (Aftonbladet, 2/11-09) Dit ska jag definitivt!
På torsdag alltså, då smäller det! Då åker jag till London för första gången någonsin. Tips på vad jag måste se/göra mottages tacksamt!

2 kommentarer:

  1. åh så kul med en lång resa! Jag ska hålla utkik här och läsa vad du får för tips eftersom jag själv ska till London i januari.

    Bokhandeln Foyle's är iaf ett tips, stor och med stort utbud av inte bara mainstreamböcker (även om sådana böcker är trevliga de med!). Och precis som många andra bokhandlar har även den ett café, en trevlig idé!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Vad ska du göra i London? Jobb eller nöje? :)
    Tyvärr är jag väldigt väldigt sjuk nu, och bussen till London åker imorgonbitti... Håll nu tummarna för att åtminstone febern släpper, så jag orkar ta mig dit! Vore ju för typiskt att missa det!

    SvaraRadera