fredag 27 november 2009

Shopping på Waterstone's

Nämen, jag kom på att jag ju ljög i ett tidigare inlägg!
Jag köpte visst böcker på Waterstone’s!
101 Spanish proverbs och 101 Spanish Idioms.

Jag var så nöjd när jag hittade de böckerna. Dels för att jag är en språknörd (Oooh ja) och dels för att jag i framtiden ska undervisa i spanska, då tror jag säkert att dessa böcker kan komma till användning. Och jag har ju blivit tipsad om att samla på mig så mycket material som möjligt, så det var ju bara att slå till! Dessutom var de inte särskilt dyra, det är ju snuskigt billigt med böcker i England. De där skulle man säkert få betala flera hundra för hemma.

(Bilden går inte att vända av någon anledning, men men, you get the picture!)

Grymt bra! Med bilder och allt!

Andra saker jag fyndade på Waterstone’s var söta magnetbokmärken och en ”little book holder”, samt en liten lampa som man sätter fast på boken så man kan ligga och läsa i mörkret. Hur smart som helst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar