söndag 30 januari 2011

Bokköp (men inte på Pocket Shop)

För första gången på väldigt länge köpte jag mig några nya böcker igår. Jag har ett extremt lässug nuförtiden, och har faktiskt hunnit läsa lite på kvällarna också. När man struntar i teven och internet så verkar det helt plötsligt finnas tid...


En biografi om Che Guevara av Björn Kumm, Veronika bestämmer sig för att dö av Paulo Coelho, Nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Olsson samt Flickan från tjugotalet av Sophie Kinsella. Och efter långt sökande hittade jag äntligen årets Paulo Coelho- kalender. Måste ha hittat de sista i Sverige! Jag blev så lycklig att jag köpte två (nåja, en ska till en vän som också letat efter den ett bra tag).

Imorse när jag vaknade slängde jag mig över Veronika bestämmer sig för att dö och har knappt kunnat lägga den ifrån mig idag. Nu ska jag jobba en stund, och sedan återgå till den. Trevlig söndag det minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar