söndag 12 juli 2009

Måste hitta läsro igen, det här börjar bli trist!

I helgen visade sig solen äntligen igen, den har varit borta alldeles för länge. Så i fredags passade jag på att sjunka ner i en solstol på balkongen, med min bok och en kall en. Men jag har fortfarande inte tagit mig långt i Obamas bok. Inte för att den är dålig, utan mer för att jag varit för uppe i varv för att kunna sätta mig ner och läsa i lugn och ro. Hoppas att jag kan göra det snart igen.

Imorgon börjar jag dock jobba igen efter en veckas ledighet, men som jag sagt tidigare så är det ganska lugnt på jobbet, så förhoppningsvis kommer jag hinna ta mig igenom några böcker då, så snart fylls denna blogg med boktips igen! Vill dock förtydliga att anledningen till att jag kommer kunna läsa på jobbet är inte för att jag är slö, utan för att mitt jobb är att svara i telefon, och när det inte ringer har jag inget annat för mig...

Hoppas ni har en underbar sommar allihopa (men inte för underbar, ni måste ju ha lite sympati för stackars mig som ska sitta i ett svettigt kontor i flera veckor nu!).

Under fredagen fick jag lite semesterkänsla i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar