tisdag 14 juli 2009

På jobbet blir det mest Amelia

Godmorgon alla semesterfirare där ute (kanske någon som jobbar också, som jag?)! Jag sitter på jobbet och det ringer ganska mycket idag, så inte har jag någon tid att läsa, som jag hade tänkt. TYPISKT. Men å andra sidan går arbetsdagen snabbt när det ringer mycket, så jag har nog inte tänkt klaga!

Emellan samtalen blir det mest att jag läser bloggar och aftonbladet och Amelia, det är nämligen så fruktansvärt frustrerande när man blir avbruten hela tiden när man läser en bok...

Men Obamas "Min far hade en dröm" börjar verkligen ta sig, han är inte bara en duktig talare utan också en väldigt duktig författare. Han vet verkligen hur man fångar sina läsare. Så boken verkar lovande!

Ha en bra dag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Jag håller också på med Obama nu!
    Först var den lite seg (tyckte förordet var väldigt torrt och fasade över att hela boken skulle gå i samma anda) men det vände ganska snabbt och blev intressant :) Men nu har jag kommit in i en svacka (bara läst korta stunder då och då, och inte ens varje dag) och vill bara att boken ska ta slut så jag kan få börja på någon annan mer underhållande läsning.

    SvaraRadera
  2. Jag känner precis likadant! Men nu har jag fått helg iaf, så nu ska jag ta tag i den ordentligt!

    SvaraRadera