torsdag 2 juli 2009

Klassiker som måste läsas

Igår var jag och hämtade ut ett paket på posten, som innehöll hela fem böcker. De ska läsas under nästa termin, men jag har tänkt försöka tjuvstarta lite nu under sommaren.


Macbeth, Huckleberry Finn, Wuthering Heights, The Maltese Falcon och Oliver Twist.

För tillfället jobbar jag mest hela tiden känns det som, jag svarar och kopplar samtal i en växel. Det ringer inte överdrivet mycket, så man får roa sig med annat. Det har mest blivit bloggar och aftonbladet och facebook och sånt, men imorgon tar jag nog med mig en bok, det kan nämligen bli extremt långdraget att sitta och surfa hela dagarna. Har börjat med Min far hade en dröm av Barack Obama. Än så länge verkar den riktigt lovande.

2 kommentarer:

  1. Huckleberry Finn och Oliver Twist är inte fel=)Huckleberry Finn är ju en äventyrsbok så vill du börja med något lättare typ inkörsport kanske den är bra =)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag kanske kör på det!

    SvaraRadera