söndag 30 augusti 2009

Nu börjar allvaret!

Imorgon är det dags för terminsstart igen, den sjunde i ordningen för min del. Herregud vilken lång utbildning jag har tagit mig an. Med den nya terminen i åtanke är jag rädd att bokbloggen inte kommer uppdateras alltför ofta, jag tror nämligen att jag har en ganska tuff termin framför mig och för-nöjes-skull-läsningen brukar oftast få ta några steg tillbaka under terminerna. Men jag kommer definitivt försöka uppdatera så ofta som det bara går! Jag ska ju trots allt läsa en litteraturkurs, och då är jag ju ändå tvungen att ta mig igenom ett gäng böcker...

För de som känner att de verkligen inte klarar sig utan att läsa om mina bravader (!!!), så har jag också en "vanlig" blogg som uppdateras mer frekvent. Då kan ni kolla in den! Bokbloggen kommer leva vidare, och jag hoppas att jag trots mycket studier också kommer orka läsa en del böcker som inte står med i kurslitteraturlistan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar