måndag 24 augusti 2009

Snart börjar allvaret igen

Tyvärr blev det inget Pocket & Prassel den här gången heller. Jag känner att jag kommer ha så mycket att göra denna höst, så jag kommer säkert glömma bort att skicka iväg paket och jag kommer säkert inte hinna läsa böckerna jag får heller. Dessutom ska jag vara i Manchester 1½ månad i höst, så som det ser ut kommer det vara fullt upp. Jättedåliga ursäkter säkert, men jag kände bara att jag inte har ork att börja engagera mig i något mer nu.

För övrigt så håller jag just nu på att läsa John Lapidus De modlösa, som jag fick ett rec-ex av häromveckan. Det går forfarande lite trögt med läsandet, men jag ska nog snart läsa ut den. Har läst några recensioner av den och det verkar finnas ganska många olika åsikter, så det ska bli kul att se vad jag själv tycker.

Nu har jag en vecka av ledigheten kvar innan den nya terminen börjar. Då ska jag läsa klassiker som jag hade tänkt läsa i sommar, men som jag givetvis inte läst ännu. Men men, sån är jag! Varför göra något idag som man kan göra imorgon?


1 kommentar: