torsdag 29 juli 2010

Tillbaka i Louisiana

Halleluja!
Det var nog de där två kapitlen igårkväll som gjorde det, för idag är läsflytet tillbaka och jag älskar det. Så mycket mer givande än att ligga framför teven och se gamla repriser.
Det var galet lugnt i "min" växel idag, så jag satt och läste ganska mycket på jobbet (känns för övrigt helt fel att göra det, men jag har ju inga andra arbetsuppgifter än att svara i telefon) och lyckades komma in i Sookies värld i Louisiana igen. Och när jag kom hem slängde jag mig i soffan för att läsa vidare. Mycket trevligt. För övrigt så tror jag att det är ryssvärmen som har kommit nu, för det är helt sjukt hur jag svettas hela tiden. Nästan så att man på riktigt tror att man är i den amerikanska södern och verkligen på riktigt kan leva sig in i boken...


Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut boken tror jag, den är ganska spännande just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar