söndag 13 december 2009

Rule Britannia!

Nu är min 6-veckorsresa i England snart över. Ikväll landar jag på svensk mark igen, och det känns inte så bra om jag ska vara ärlig. Jag har verkligen älskat denna resa. Det har varit så himla kul och bekymmerslöst och jag har hunnit göra och se hur mycket som helst. Tiden gick verkligen för snabbt!

När jag är tillbaka i Sverige ska jag se till så att bloggen kommer till liv igen. Några böcker ska recenseras och så har jag ju bl.a. en resa till Brontësystrarnas hem i Haworth att berätta om och visa bilder från.

Nu blir det packning och så ska jag fullkomligt hinka i mig Cherry Coke. Att Cherry Coke inte finns i Sverige kan jag inte förstå. Vi borde skriva ett brev till kungen och kräva Cherry Cokes ankomst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar