tisdag 16 juni 2009

45%

Tänk att det tog så många år innan jag insåg att jag älskar att läsa. Hur många underbara böcker har jag missat under alla dessa år då jag envist hävdad att jag tycker det är så jävla tråkigt att läsa?

Denna sommar blir definitivt bokens sommar. Nu vill jag inte missa mer. Synd att man måste jobba några veckor också. Får hoppas att det inte ringer alltför mycket i den där växeln så jag har tid att sluka böcker också...

Nej, jag har inte blivit en riktig boknörd ännu. Men ge mig några veckor!


1 kommentar:

  1. Jag var ju bara tvungen att göra detta test, var ju riktigt roligt och förvånansvärt så var jag 56% Boknörd, haha, jag som aldrig hinner läsa allt jag vill läsa. Men jag måste säga att du verkligen inspirerar mig att gå från datorn och sätta mig i soffan med En kvinnas resa av Agneta Sjödin som jag håller på med just nu. Nu går jag... /Stina

    SvaraRadera