fredag 2 oktober 2009

Jag såg att hon ville veta mer om Edward och Bella

Jag har tidigare skrivit att jag ibland försöker få mina vänner att börja läsa Twilight-serien. Det har inte gått så bra.

Men!

Succé!

Igårkväll var en vän här och innan hon skulle gå sa hon; "Hmm, vart har du Twilight, får jag se dem? Är det de där tjocka svarta? Oj..." Hon började peta lite på och bläddra lite i böckerna och jag såg minsann hur sugen hon var. Hon lånade dem visserligen inte (hon är ju i samma sits som jag som har sjukt mycket annat att läsa) men give it time, jag såg hur sugen hon var.

Jag förstod det när vi såg filmen häromveckan, jag förstod det! Snart så, snart!

2 kommentarer:

  1. Börjar de läsa är de ju fast! För även om man tycker att twilight-böckerna är cheesy och förutsägbara biter de sig fast!

    SvaraRadera