torsdag 28 januari 2010

Bokläget just nu

Nu är Skam utlyssnad, första ljudboken på många år, och som jag skrivit tidigare så är ju ljudböcker inte riktigt min grej, så jag ska nog inte gå in på det igen. Men som vanligt så kommer det förstås en recension så småningom!

Igår läste jag ut Vampire Diaries, och tyvärr har jag inte fortsättningen, så idag har jag börjat på någonting helt annat. För övrigt första gången idag som jag gick till universitetsbiblioteket och lånade någonting annat än kurslitteratur. Har nog inte ens tänkt på att de har det mesta där. Jag sprang ner i magasinet och plockade fram El Choco - svensken i Bolivias mest ökända fängelse av Markus Lutteman. Den har jag velat läsa något år nu, så det var verkligen på tiden. Förväntningarna är skyhöga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar