fredag 18 juni 2010

Lucy Sullivan som tv-serie

Jag satt precis och funderade på vad jag skulle skriva i min recension av När Lucy Sullivan skulle gifta sig, när jag bestämde mig för att googla lite då jag hade en känsla av att denna bok fanns som film. Det gjorde den inte. Men dock som tv-serie, och efter att ha sett trailern är jag hundra på att jag någon gång sett serien. Men jag kände inte alls igen historien när jag läste boken. Men nu undrar jag; är det kanske därför jag är så hård och kallar boken väldigt förutsägbar i mina recensionstankar? Mitt undermedvetna kanske kom ihåg serien? Hmm. Vem vet?

2 kommentarer:

  1. Det var ett tag sen jag läste boken (och såg serien) men jag läste boken före jag såg TV-programmet och den VAR förutsägbar; förmodligen den sämsta chick lit-bok jag någonsin läst. Du är inte alls för hård!

    SvaraRadera
  2. Bra! Då känns det bättre! :)

    SvaraRadera