måndag 28 juni 2010

Måndagsmys

Alltså, jag gjorde det faktiskt.
Jag tog en paus från Sookie.
Boken jag pausade med var dock kort, men har man läst en hel bok så räknas det ändå som en paus.
Så nu kryper jag ner i min uppbäddade bäddsoffa och börjar med Dead as a Doornail. Det var verkligen på tiden, det är ju nästan ett helt dygn sedan jag läste ut den förra.

Kvällsnöje

Boken jag Sookiepausade med var för övrigt I skuggan av San Siro av Martin Bengtsson. En bok som passar bra så här i fotbollstider. Recension kommer förstås så småningom. Nu blir det en kopp te och det där kvällnöjet!

4 kommentarer:

  1. Följer med intresse din Sookieläsning, du verkar ha kommit in i samma maniska läs-anda som jag gjorde när jag upptäckte böckerna :) önskar dig fortsatt trevlig läsning!

    SvaraRadera
  2. Oooja, maniskt kan man kalla det! Jag har extremt svårt att lägga ifrån mig dessa böcker och jag börjar på riktigt bli orolig hur det ska gå för mig när jag läst ut alla... Vilken abstinens jag kommer få!
    Jag borde verkligen lugna ner mig och läsa någonting annat emellanåt ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, det är verkligen svårt att lägga ifrån sig böckerna, sträckläste de första åtta under en vecka typ ;) sen lyckades jag faktiskt vänta länge nog till bok nr 9 utgavs som pocket.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag inte läst på ett dygn eller så, och får nästan panik, haha. Bäst att sjunka ner i soffan nu! Sookie! ;)

    SvaraRadera