måndag 28 juni 2010

Midsommarhelgen och nytt "True Blood"

En trevlig midsommar har jag haft (de brukar sällan vara otrevliga för övrigt). Midsommarafton spenderades med trevligt sällskap och miljoner och miljarder knott (mindre trevligt sällskap) i en stuga utanför Kalix.

 Midsommarkväll

På midsommardagen åkte jag hem, nöjd men trött (natten hade jag spenderat bilen, eftersom jag märkte att det var det enda stället jag kunde sova utan knott och mygg) och sönderbiten, varpå jag spenderade en underbar dag i sängen med bokläsning samt nya avsnitt av "True Blood".

Nya säsongen av "True Blood" verkar för övrigt väldigt lovande. Skönt att slippa den där Maryann som fullständigt förstörde andra säsongen.

Jag hann inte med jättemycket läsning under midsommar, men ibland klår faktiskt riktigt mänskligt sällskap böckernas värld (faktiskt!). Men nu är ordningen återställd. Inatt låg jag (som vanligt) uppe till två och läste ut Dead to the World. Ska ta och knåpa ihop en recension under dagen. Nu: ut i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar