torsdag 17 juni 2010

Natt med Lucy Sullivan

Jag borde sluta med det här att vara uppe halva nätterna och sova halva dagarna. Nog för att jag har "sommarlov", men ändå.

Så här såg det ut igårnatt/morse när jag gick och lade mig. Det säger kanske inte så mycket i och för sig, eftersom det alltid är ljust här den här tiden på året. Men sent/tidigt var det i alla fall.

Ikväll hade jag storartade planer på att somna innan tolv. Men så öppnade jag en bok, och nu är jag helt inne i När Lucy Sullivan skulle gifta sig (typiskt, jag som bara klagar på Marian Keyes och hade bestämt att jag inte skulle läsa någonting av henne i sommar), och nu har jag en känsla av att det blir till att sova bort halva dagen imorgon också. Typiskt.

Och på tal om boken; den var hyfsat segstartad och jag funderade på att skippa den, men nu börjar det hända grejer och jag är inte så irriterad på Marian Keyes längre. Se där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar