fredag 18 juni 2010

Sommardag med Sookie

Jag är rädd att Oliver Twist får hålla sig undan ett tag till. 
För idag när jag hämtade in posten:

De första åtta Sookie-böckerna! 

Och som på beställning blev det även sol idag, jag kan då inte klaga på den här dagen än så länge. Det är ju fredag också, och på fredagar blir man automatiskt på bättre humör, det spelar uppenbarligen ingen roll om man jobbar eller ej. Nu ska jag fira alla dessa bra grejer genom att sätta mig på balkongen, dricka en kopp kaffe och ta mig an Living dead in Dallas (den första boken har jag som sagt redan läst).

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bloggbakgrund du fixat med blomma! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var dags med lite sommarkänsla här på bloggen nu, den har varit svart och tråkig alldeles för länge! :D

    SvaraRadera