söndag 20 juni 2010

Regndag i soffan

Som om jag inte har nog mycket att läsa så hittade jag ytterligare en bok i en byrå häromdagen:

Jag hade faktiskt planerat att läsa denna i sommar, fast jag läste den i höstas. Men då var det stressläsning och dessutom på engelska. Jag gillade den trots detta, så jag tänker att den nog är jättebra om man får läsa den i lugn och ro (och har koll på karaktärerna, jag blev helt snurrig förra gången!). Sommaren är ju lång (eller inte, men vi kan ju låtsas) så jag kanske hinner läsa den också, fast nu får den i alla fall vänta ett tag, för det finns så himla mycket som jag inte har läst ens ett varv ännu...

Idag är det för övrigt ösregnsdag, så nu ska jag nog krypa ner i en soffa och läsa lite Sookie. Och senare idag blir det säkert lite fotboll också. Sicken bra söndag. Ibland är det skönt med regn, så man inte behöver ha dåligt samvete för att man bara sitter inne och slöar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar